Jenama Lantai Nombor 1 Yang Dipercayai di Malaysia. Lebih Dari Sekadar Lantai
My Cart RM0.00
0
0
Subtotal: RM0.00

No products in the cart.

No products in the cart.

Soalan Lazim

Soalan Lazim

Bagaimana saya boleh membuat pesanan?

Anda boleh membuat pesanan dengan mudah menggunakan platform dalam talian kami. Apabila anda menemui produk yang anda perlukan, anda boleh menambahkannya ke dalam troli anda, log masuk dan melalui proses pesanan. Selepas pesanan siap, anda akan menerima ringkasan pesanan dalam e-mel anda. Ringkasan pesanan juga akan disimpan dalam akaun anda.

Anda juga boleh membuat pesanan semula dengan mudah dengan mengklik butang “pesanan semula” pada mana-mana pesanan yang telah anda buat sebelum ini. Selepas mengklik butang “pesanan semula”, troli akan dibuka dan anda boleh mengubah kuantiti atau produk. 

Kaedah pembayaran apa yang boleh saya gunakan?

Anda boleh menggunakan semua kad kredit atau debit dan bayaran secara terus ke akaun bank.

Apa yang perlu saya lakukan jika pembayaran tidak diterima?

Sila cuba lagi dalam beberapa ketika. Jika pembayaran masih tidak diterima, sila semak baki akaun anda. Sekiranya anda masih ada masalah dalam pembayaran sila hubungi kami di 017-5560103

Bagaimana saya boleh menukar alamat penghantaran?

Log masuk ke akaun anda dan pergi ke “akaun saya”. Di “akaun saya” anda boleh menukar maklumat alamat anda.

Berapa caj penghantaran?

Caj penghantaran bergantung kepada keperluan penghantaran. Bayaran tambahan mungkin dikenakan jika pesanan anda mempunyai keperluan khas seperti pengendalian tambahan. Anda boleh melihat yuran penghantaran semasa proses pembayaran sebelum pembayaran dibuat.

Bolehkah saya membatalkan pesanan saya?

YAnda boleh membatalkan pesanan anda tanpa penalti! Anda mesti membatalkan pesanan sebelum pesanan tersebut dihantar.

Saya telah memasukkan alamat yang salah, apa yang perlu saya lakukan sekarang?

Jika anda telah salah eja atau mengisi alamat yang salah secara automatik, balas sahaja e-mel pengesahan pesanan anda dan sahkan. Setelah anda memeriksa semula jika alamat yang diberikan salah, sila maklumkan kepada kami melalui e-mel di admin@primelay.com.my atau hubungi kami segera di 017-5560103. Jika alamat yang diberikan salah, kami boleh menukar alamat kepada yang betul dalam masa 24 jam. Tiada bayaran balik akan diberikan selepas 24 jam dan selepas penghantaran telah dilakukan.

Saya mempunyai soalan yang tidak dijawab, bolehkah anda membantu?

Sudah tentu! Sila hantarkan e-mel kepada kami diadmin@primelay.com.my atau klik ikon Whatsapp dan kami akan membantu anda secepat yang mungkin. Kami menerima sejumlah besar e-mel, jika anda ingin mendapatkan respons yang cepat, sila lampirkan nombor pesanan anda dan nyatakan masalah dengan jelas, terima kasih.

Apakah mata wang transaksi produk?

Semua transaksi produk akan dilakukan dalam Ringgit Malaysia.

Berapa lama penghantaran biasanya mengambil masa?

Penghantaran biasanya akan mengambil masa minimum 3 hari bekerja hingga maksimum 14 hari bekerjabergantung kepada logistik penghantaran dan kawasan anda.

Saya masih mempunyai keraguan!

Kami kesal kerana tidak dapat menyelesaikan soalan anda di halaman Soalan Lazim. Sila hantarkan e-mel kepada kami di admin@primelay.com.my  untuk menjelaskan keraguan anda.

Scroll to Top